Sunday, 7 August 2011

Kenapa Wanita Suka Menangis??

Wahai wanita2 disana knp ek korang suke sgt nangis2,bile putus cinta je nangis,bile kena marah sikit nangis,sumenye lah pe2 hal nak nangis..umm samela ngn org yg tulis nih,,haipp!!






Tapi knp mesti menangis??nak tau sebabnye:-


Ketika wanita menangis,
bukan bererti dia mengeluarkan senjata terampuhnya,
melainkan dia mengeluarkan senjata terakhirnya.



Ketika wanita menangis,
bukan bererti dia tidak berusaha menahannya,
melainkan kerana pertahanannya sudah tidak mampu lagi membendung air mata,

wanita juga menangis untuk tuk melepaskan pe yang die pendam n rase hati die,
so,bile die da puas menangis, die akan rase lega n masalh n lukanye akan hilang..





                                       


Wanita jugak menggunakan air mate tok melepaskan menahan rase sabar,
serious,bile perempuan marah n tak tahan amarah die pd seseorang, kemudian die akan menagis..
sebab die hati begitu sensitif...terutama org yg die syg....


Air mate jugak simbol cinta n keluhuran seorang wanita kpd kekasih or yg disayangi..
mereka xdpat nak meluahkan dengan kate2, so diorang menangis sebgai tanda cinta yg sejati...
kadang2 lelaki diluar sana xfaham knp wanita menangis...mereka harus bersyukur sebab masih ade wanita menangis tok mereka..bile wanita da betol2 tawar hati n betol2 fedup ngn sikap lelaki yg menjengkelkan,
tiada lagi air mate, n barulah lelaki melutut n merayu kpd wanita....walau lelaki itu menangis tahap kucing beranak sekali pon....




p/s: kpd kaum lelaki diluar sana..mesti lah tahu serba sedikit pe disebalik air yg mengalir dari kelopak mate wanita itu...sebaik lelaki ialah lelaki yang menyapu air wanita dengan tangannye sendiri...

No comments:

Post a Comment